Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Verzenden

Wel of geen verzendkosten

Wij maken gebruik van MyParcel van PostNL voor het verzenden van uw bestelling en nemen de door hun gestelde verzendkosten over. Voor klanten bestaat ook de mogelijkheid om een bestelling te doen waarbij GEEN verzendkosten wordt gerekend, indien de artikelen worden opgehaald. Ook hoeven geen verzendkosten te worden betaald als er voor een training word betaald. Zie verder op deze pagina voor meer uitleg voor die twee situaties.

Bestellingen boven de €150,00 worden gratis binnen Nederland verzonden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. Wij versturen uw bestelling met PostNL en tegen de tarieven die zij hanteren. Kijk voor meer informatie op de website van MyParcel. De gangbare pakketjes kosten €5,95.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We versturen niet elke dag pakjes, wij zijn een kleine webshop. Gemiddeld verzenden we tweemaal per week pakjes. Houdt er dus rekening mee dat het meerdere dagen kan duren voordat u uw bestelling ontvangt. Heeft u er belang bij dat het snel wordt verzonden? Neem dan even contact op via ons contactformulier, dan controleren we onze voorraad en geven we een leverindicatie. Bij sommige artikelen staat al een langere levertijd vermeld, houdt hier rekening mee.

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik niet thuis ben of op een ander adres?

Bent u niet aanwezig? Dan wordt uw bestelling aangeboden bij uw buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Maar u kan bij het bestellen ook kiezen voor een ander afleveradres of afhaalpunt. Dit kunt u bij uw bestelling selecteren.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje laten versturen?

Jazeker, tijdens het bestellen kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Wij zorgen voor een extra mooie feestelijke verpakking en natuurlijk komt de factuur alleen bij u terecht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als uw bestelling is gedaan, heeft deze automatisch de status "In behandeling". Op de dag dat wij uw bestelling versturen krijgt u een e-mail met de track&trace code. Zodra uw bestelling op het distributiecentrum van PostNL is gescand, kunt u het traject volgen middels de track&trace code. Bij brievenbuspost is het niet mogelijk uw zending te volgen.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als u bij de levering merkt dat er iets stuk is, kunt u het beste binnen 24 uur contact met ons opnemen via ons contactformulier. Na overleg kunt u het pakje terug sturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

Klanten betalen geen verzendkosten bij afhalen van bestelling

Klanten hebben de keuze om de producten thuis te laten bezorgen, waarbij men verzendkosten betaald, en de mogelijkheid om de producten op te halen in onze lokatie in Schoonloo. Bij het afronden van de bestelling kan gekozen worden voor afhalen op lokatie, en zullen de verzendkosten komen te vervallen. Het afhalen gaat altijd op afspraak.

Geen verzendkosten vanwege training

Voor de klanten van Groene Wolf die via de webshop betalen voor een training zal ook geen verzenkosten berekend worden. Ook dan is het belangrijk om bij de afrekening te selecteren "afhalen op lokatie".